IoniaNet  


Poll ID does not exist.
Για την σωστή ανάγνωση του website πρέπει να έχετε εγκατεστημένα στον υπολογιστή σας, τα παρακάτω προγράμματα.


Eλαττωματικό προϊον; Eυχαριστώ, δεν θα πάρω! 
Χρήσιμες συμβουλές

Ενημέρωση
• Κάνω έρευνα αγοράς
• Συγκρίνω τις τιμές & την ποιότητα του προϊόντος
Πριν παραγγείλω και αγοράσω ένα προϊόν ρωτώ τον πωλητή να μάθω για το είδος, τις ιδιότητες και τη λειτουργία του προϊόντος, λέω για ποια χρήση το θέλω, ώστε να με καθοδηγήσει ο πωλητής εάν είναι κατάλληλο.  Ενημερώνομαι για τον τρόπο χρήσης, την ανθεκτικότητά του, την εγγύηση που παρέχει ο κατασκευαστής, τι περιλαμβάνει η εγγύηση αυτή και το χρόνο διάρκειάς της, το ακριβές κόστος του προϊόντος, τον τρόπο πληρωμής και το χρόνο και τρόπο παράδοσης του προϊόντος.

Πληρωμή 
Ζητώ να ενημερωθώ επακριβώς και αναλυτικά για τον τρόπο πληρωμής του τιμήματος, ιδίως εάν το τίμημα πιστώνεται και η αγορά συνοδεύεται από έκδοση πιστωτικής κάρτας ή χορήγηση τραπεζικού δανείου.  Ζητώ να μάθω τις σχετικές επιβαρύνσεις και το επιτόκιο, ώστε να είμαι σίγουρος για το ακριβές συνολικό τίμημα.

Παραγγελία 
Όταν το προϊόν δεν είναι ετοιμοπαράδοτο συμπληρώνεται ένα Δελτίο Παραγγελίας, στο οποίο ζητώ να αναγράφεται με σαφή τρόπο το προϊόν, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητές του.  Αυτό ζητώ ιδίως όταν ο πωλητής είναι στην ουσία και κατασκευαστής του προϊόντος (π.χ. παραγγελία αλουμινίων για σπίτι).  Στο δελτίο πρέπει να αναγράφεται επίσης ο τρόπος και χρόνος πληρωμής και το συμφωνηθέν τίμημα.  Ζητώ πάντα αντίγραφο του Δελτίου Παραγγελίας με την πρωτότυπη υπογραφή του πωλητή. Έτσι κατοχυρώνομαι ώστε εάν αργότερα το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στην παραγγελία, ο πωλητής δεν θα μπορεί να αρνηθεί ότι συμφωνήσαμε όσα αναγράφονται σε αυτό.

Παραλαβή
Κατά την παραλαβή του προϊόντος ελέγχω προσεκτικά το προϊόν και εξετάζω. Όσο και αν βιάζεται ο μεταφορέας που μου το έφερε, έχω το δικαίωμα να το επιθεωρήσω.  Δηλώνω ότι δεν υπογράφω την παραλαβή του προϊόντος εάν δεν με αφήσει να το επιθεωρήσω.  Αν κατά τον έλεγχο διαπιστώσω ότι δεν είναι αυτό ακριβώς που παρήγγειλα ή ότι έχει ελαττώματα, αρνούμαι να το παραλάβω, το επιστρέφω αμέσως και ζητώ να μου αποστείλουν άλλο που δεν θα έχει ελαττώματα.

Οδηγίες χρήσεως
Το προϊόν που αγοράζω πρέπει να συνοδεύεται από αναλυτικές γραπτές οδηγίες χρήσης, διατήρησης, συντήρησης και πλήρους αξιοποίησής του στην ελληνική γλώσσα.

Εγγύηση
Εάν παρέχεται εγγύηση για το προϊόν αυτή πρέπει να είναι γραπτή και στην ελληνική γλώσσα. Να έχει τα πλήρη στοιχεία του εγγυητή, επωνυμία, διεύθυνση, τη διάρκεια της εγγύησης και τα δικαιώματα που μου παρέχει.  Σε περίπτωση που αντικατασταθεί το προϊόν ή κάποιο ανταλλακτικό του η εγγύηση ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό.

Eλάττωμα 
Εάν το ελάττωμα φανεί αφού το προϊόν τοποθετηθεί και εγκατασταθεί, επικοινωνώ με τον πωλητή και δηλώνω αμέσως εγγράφως ότι η παραλαβή του προϊόντος γίνεται με την επιφύλαξη ασκήσεων των δικαιωμάτων μου εκ του νόμου, λόγω της ύπαρξης ελαττωμάτων, τα οποία και αναφέρω αναλυτικά.

Δικαιώματα
Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν είναι αυτό που παρήγγειλα ή φανεί ότι δεν έχει τις ιδιότητες που ο πωλητής μου υποσχέθηκε, έχω τα εξής δικαιώματα.

Μπορώ να ζητήσω:
• την αντικατάστασή του με άλλο που δεν θα έχει ελαττώματα και θα ανταποκρίνεται σε αυτό που παρήγγειλα. 
• τη μείωση του τιμήματος, ανάλογα πάντα με το μέγεθος του ελαττώματος. 
• τα χρήματά μου πίσω, επιστρέφοντας ταυτόχρονα το προϊόν.
• σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ζητήσω και αποζημίωση για όποια άλλη  ζημία που τυχόν έχει προκληθεί.

Προθεσμία 
Πρέπει να ασκήσω αγωγή κατά του πωλητή μέσα σε δύο χρόνια από όταν παρέλαβα το προϊόν ή μέσα σε πέντε χρόνια εάν πρόκειται για ακίνητο.  Εάν περάσουν οι προθεσμίες αυτές τα δικαιώματά μου μπορεί να παραγραφούν για το λόγο αυτό θα πρέπει εγκαίρως να απευθυνθώ στην Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.

Το καινούργιο αυτοκίνητο δεν έχει το άψογο βάψιμο που περιμέναμε, το νέο ξύλινο πάτωμα του σπιτιού μας παρουσιάζει εξογκώματα και ανωμαλίες, το καινούργιο ψυγείο δεν λειτουργεί ικανοποιητικά, τα γιαούρτια που αγοράσαμε από το σούπερ μάρκετ έληξαν χθες, ο εκτυπωτής δεν έχει οδηγίες στα ελληνικά.  Σε όλους μας έχει συμβεί ένα προϊόν που αγοράσαμε, λιγότερο ή περισσότερο ακριβό, να παρουσιάσει προβλήματα, να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλαμε, να μην έχει τις ιδιότητες που μας υποσχέθηκαν. Τι κάνουμε τότε;

(Πηγή Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ)



Καταχωρήθηκε την: 07/03/2012
Newsletter
Θέλω να ενημερώνομαι
Διαγράψτε με
Η Πόλη μας
 
Οι σύλλογοι μας
 
Η ιστορία μας
 
Η Αγορά μας
 
Σας ενδιαφέρουν
 
Κέντ. Ενημ. Καταναλωτών
 
 
Copyright 2001-2006 IQ Επικοινωνίες
Συμβατότητα με τα πρότυπα:  Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!