IoniaNet  


Ψηφοφορία
ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΡΑ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ;
ΝΑΙ 72.1%
ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΤΣΙ 19.4%
ΟΧΙ 8.4%

 

 
 

Για την σωστή ανάγνωση του website πρέπει να έχετε εγκατεστημένα στον υπολογιστή σας, τα παρακάτω προγράμματα.


ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ Η 17η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 
Τα νέα της πόλης μας

 

Η

 

17η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου διεξήχθη με αρκετές απουσίες δημοτικών συμβούλων. Οι δημοτικοί σύμβουλοι έθεσαν ερωτήσεις και ψηφίστηκαν θέματα τυπικού ουσιαστικού χαρακτήρα χωρίς εντάσεις.

 

Η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας (31/7), ξεκίνησε με τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση», κ. Παναγιώτη Τσουκαλά να θέτει το θέμα των Μέτρων Ατομικής Προστασίας(ΜΑΠ)των εργαζομένων στο δήμο μέσω προγράμματος του ΟΑΕΔ.

Μετά από την επισήμανση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Χρήστου Αναμουρλόγλου, ότι ο διαθέσιμος χρόνος ομιλίας είναι τρία λεπτά, ο κ. Τσουκαλάς, αφού διευκρίνισε πως: «Σε ό,τι αφορά τα τρία λεπτά, θα τα εξαντλήσω, διαβάζοντας όσο προλαβαίνω, και το υπόλοιπο ας το διαβάσουν οι άλλοι.», συνέχισε λέγοντας πως: «Στο πλαίσιο της διαδικασίας των ερωτήσεων των δημοτικών συμβούλων σας υποβάλλουμε τις παρακάτω δύο ερωτήσεις, που αφορούν τους κανόνες Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζόμενων του Δήμου, και σας ζητάμε όπως μας ενημερώσετε κατά την προγραμματισμένη συνεδρίαση σήμερα του Δ.Σ. .

 

Α. Για τα μέσα ατομικής προστασίας.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται όλο και πιο συχνά κρούσματα εργατικών ατυχημάτων, τα οποία θα είχαν αποτραπεί, αν ως δημοτική αρχή παίρνατε όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας σε χώρους που κρίνονται επικίνδυνοι, αλλά και αν έγκαιρα προμηθεύατε με μέσα ατομικής προστασίας, όπως έχετε υποχρέωση, όλους τους εργαζόμενους, που τα δικαιούνται, ανεξάρτητα από τη σχέση εργασίας, που έχουν με τον Δήμο. Αν, δηλαδή, είναι μόνιμοι ή έκτακτοι ορισμένου χρόνου ή Ο.Α.Ε.Δ. ή οτιδήποτε άλλο. Η επικινδυνότητα μιας δουλειάς δεν καθορίζεται με βάση τη σχέση εργασίας, αλλά με βάση το αντικείμενο της δουλειάς, που παρέχουν οι εργαζόμενοι. Η αντιμετώπιση από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, στο κρίσιμο ζήτημα της ασφάλειας της ζωής των εργαζομένων, δείχνει ότι δεν αντιμετωπίζεται με τη δέουσα προσοχή και ότι υπάρχουν σοβαρές παραλείψεις έως και άρνηση συμμόρφωσης με τις υποδείξεις του Γιατρού Εργασίας, για τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, σε διάστημα δύο περίπου μηνών, να συντελεστούν στον Δήμο τρία σοβαρά εργατικά ατυχήματα. Ένας εργαζόμενος (συμβασιούχος) έσπασε το χέρι του, λόγω ακαταλληλότητας των κάδων, ένας άλλος, οκτάμηνο Ο.Α.Ε.Δ., τη φτέρνα του, γιατί δεν φορούσε τα κατάλληλα παπούτσια, και ένας τρίτος, που κινδύνευσε η ζωή του, και αυτός Ο.Α.Ε.Δ., από σπλαγχνική λεϊσμανίαση (καλά-αζάρ), πολύ σοβαρή νόσο, που μεταδίδεται από σκύλους ή ποντίκια, μέσω μολυσμένης σκνίπας. Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων ο Γιατρός Εργασίας, ο εργαζόμενος στάλθηκε, χωρίς τα απαραίτητα μέσα προστασίας, σε χώρο εξαιρετικά μολυσματικό, ο οποίος έβριθε από σωρούς απορριμμάτων, ακαθαρσιών, υλικών σε αποσύνθεση, μέσα στους οποίους υπήρχε μεγάλος αριθμός ποντικιών, ζωυφίων και εντόμων, και χωρίς να ληφθούν μέτρα απολύμανσης, προηγούμενα, του συγκεκριμένου χώρου.

Ρωτάμε:

1. Γιατί η δημοτική αρχή δεν φρόντισε εγκαίρως να προμηθεύσει τα Μ.Α.Π, που σε ότι αφορά τους μόνιμους, στα μέσα του ’17 πρόκειται να πάρουν τα Μ.Α.Π του ’16, ενώ του 2014, που δεν δόθηκαν, θα τα πάρουν σε χρήμα. Εξέλιξη που δεν έχει καμία σχέση με τη διασφάλιση και την προστασία της υγείας τους. Ότι θα πάρουν, δηλαδή, αυτά τα χρήματα.

2. Γιατί, τέσσερις μήνες αφότου ανέλαβαν εργασία τα οκτάμηνα του Ο.Α.Ε.Δ. και κάνουν την ίδια δουλειά με τους μόνιμους στο κομμάτι της καθαριότητας, συνεχίζουν να δουλεύουν χωρίς μέσα ατομικής προστασίας και χωρίς να τους δίνεται γάλα.

3. Τι μέτρα πάρθηκαν, ώστε να γίνει έγκαιρα η προμήθεια των Μ.Α.Π. για τα οκτάμηνα του Ο.Α.Ε.Δ., ώστε να τα πάρουν από την πρώτη μέρα, όπως και το γάλα.

4. Γιατί η προμήθεια των Μ.Α.Π. καθυστερεί συστηματικά, χωρίς να παίρνονται μέτρα για να εξαλειφθεί αυτό το φαινόμενο, π.χ. να αποκλείονται προμηθευτές, που δεν τηρούν τα συμφωνημένα.

Β. Για το θέμα του εμβολιασμού των εργαζομένων:

Κατ αρχήν, υποστηρίζουμε ανεπιφύλακτα τις επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις του Γιατρού Εργασίας, ο οποίος έχει συγκεκριμένο θεσμοθετημένο ρόλο να ενημερώνει τη διοίκηση του Δήμου.».

Στο σημείο αυτό, με δεδομένο το γεγονός ότι παρήλθε ο προβλεπόμενος χρόνος ομιλίας και με τις πιέσεις του κ. Αναμουρλόγλου για τήρηση του Κανονισμού να εντείνονται, ο κ. Τσουκαλάς, αφού επισήμανε πως: «Δεν πειράζει, να μη τη διαβάσω, το ερώτημα θα βάλω μόνο.», συνέχισε λέγοντας πως: «Ρωτάμε: 1. Γιατί η δημοτική αρχή αδιαφορεί για τη διασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και τους παραπέμπει σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα να πάρουν μόνοι τους την ευθύνη για το αν θα εμβολιαστούν ή όχι.

2. Να μας απαντήσει αν η άρνηση που προβάλει να γίνει ομαδικός εμβολιασμός, με ευθύνη του Ιατρού Εργασίας, οφείλεται σε οικονομικούς λόγους και σε ποιο ποσό ανέρχεται το κόστος τους για τον Δήμο.

3. Γιατί αγνοεί την αιτιολόγηση αρμόδιων κορυφαίων φορέων, όπως: το Κ.Ε.Ε.Λ.Π.Ν.Ο., το Κ.Ε.Π.Ε.Κ (Κέντρο Πρόληψης Επαγγελματικού Κινδύνου), που επιβεβαιώνουν ότι η ευθύνη του ομαδικού εμβολιασμού ανήκει στον εργοδότη∙ και 4. Αν, τελικά, η Δημοτική Αρχή θεωρεί ότι με τη στάση της εκπληρώνει την υποχρέωση που έχει να διασφαλίζει την ασφάλεια, την ακεραιότητα και την υγεία των εργαζομένων.      

Σε αυτά θέλουμε να μας απαντήσετε και λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τη στάση σας κ. Πρόεδρε. Έτσι; Παρακολουθούν και οι εργαζόμενοι εδώ πέρα, οι οποίοι, σας διαβεβαιώνω, ότι είναι πραγματικά σε κατάσταση άσχημη, από την άποψη ότι δεν παίρνουνε μέσα ατομικής προστασίας, βλέπουνε δίπλα τους νεαρούς να τραυματίζονται, και εσείς μετράτε τα δευτερόλεπτα. Δεν πειράζει, θα τα πούμε και στη συνέχεια.».

 

Στη συνέχεια, αμέσως μετά από τη διευκρίνιση του κ. Αναμουρλόγλου πως: «Έτσι, πρέπει να τηρούμε τον Κανονισμό, τι να κάνουμε;», ο Δήμαρχος Ν. Ιωνίας, κ. Ηρακλής Γκότσης, έλαβε τον λόγο λέγοντας πως: «Ζήτησα από την Υπηρεσία να μάθω τι διαδικασία, πού βρισκόμαστε κ.τ.λ. . Νομίζω, συνάδελφε, ότι η προμήθεια των Μ.Α.Π. είναι ένα μεγάλο ποσό, που απαιτείται να διεξάγονται διαγωνισμοί, που χρειάζονται πολύ χρόνο για την υλοποίησή τους, διότι είναι πολλά διαφορετικά πράγματα, πολλές οι ενστάσεις που γίνονται κ.τ.λ. . Και υπάρχουν επιπλέον καθυστερήσεις σε σχέση με το αν έχουν μετρηθεί σωστά οι εργαζόμενοι, και τέλος πάντων είναι μια διαδικασία, που κρατάει αρκετό χρόνο. Και να σας πω για παράδειγμα ότι τα Μ.Α.Π., τα τελευταία, ήταν στην αποθήκη του Δήμου πάνω από έναν μήνα. Είχε γίνει η προμήθεια, ήτανε τα Μ.Α.Π. στην αποθήκη του Δήμου και με ευθύνη…»…

Στο σημείο αυτό παρενέβη ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Φώτης Τσομπάνογλου, ο οποίος, διακόπτοντας και συνεχίζοντας τα λεγόμενα του κ. Γκότση, είπε πως: «…της κυρίας Γεωργακοπούλου δεν μοιράστηκαν στην ώρα τους.», για να συνεχίσει ο κ. Δήμαρχος λέγοντας πως: «Τέλος πάντων, τα Μ.Α.Π. ήτανε έναν μήνα στην αποθήκη του Δήμου, αυτά που αφορούν τους μόνιμους και του αορίστου χρόνου. Ο Δήμος προσπαθεί, παρά τις παραπάνω δυσκολίες, να είναι συνεπής με την παραχώρηση των Μ.Α.Π. στους εργαζομένους, γιατί ακριβώς θεωρούμε ότι είναι απαραίτητα για την προστασία τους και για να γίνεται σωστά η δουλειά. Για τα Μ.Α.Π. του ’16 ο διαγωνισμός ξεκίνησε εντός του ’16, αλλά με τις αλλαγές που έγιναν κ.τ.λ. διεκπεραιώθηκε εντός του ’17 και έχουν αρχίσει οι εργαζόμενοι και τα παίρνουν. Για τα Μ.Α.Π. του ’17 έχουν ξεκινήσει οι μελέτες και θα γίνει σύντομα ο διαγωνισμός, για αυτούς που αφορά το μόνιμο και αορίστου χρόνου προσωπικό. Για το έτος ’14, επειδή αναφέρεστε, είχε γίνει καθυστέρηση, γιατί δεν ήταν σωστές οι μελέτες, οι οποίες παρουσιαζόντουσαν και πήγε στο ’15 ο διαγωνισμός και η Επίτροπος δεν μας επέτρεψε στον ίδιο χρόνο να πάρουμε Μ.Α.Π. για δύο χρονιές. Έγινε ο νόμος, ψηφίστηκε την περασμένη βδομάδα, οπότε θα πάρουνε σε χρήμα οι εργαζόμενοι αυτά που έπρεπε να είχανε πάρει σε Μ.Α.Π. . Δεν υπήρξε κενό όσον αφορά τον εξοπλισμό τους και την προστασία τους, γιατί λειτουργούσαν με τα Μ.Α.Π. του ’13, τα οποία τα είχαν πάρει το ’14.».

 

Ακόμη, ο κ. Γκότσης ανέφερε πως: «Όσον αφορά τους εργαζόμενους στο πρόγραμμα ωφελουμένων του Ο.Α.Ε.Δ., έπρεπε να περιμένουμε κατ’ αρχήν να τελειώσουνε όλοι οι εργαζόμενοι, γιατί δεν είχανε συμπληρωθεί οι θέσεις αυτές, για να ξέρουμε για τι αριθμό μιλάμε. Έπρεπε να περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός ο κανονικός των Μ.Α.Π., για να μπορέσουμε να κάνουμε και άλλον διαγωνισμό. Γνωρίζετε ότι δεν μπορεί παράλληλα να γίνονται δύο διαγωνισμοί. Υπήρχε ένα πρόβλημα να εγκριθεί ο δεύτερος διαγωνισμός από την Επίτροπο, η οποία, τελικά, δέχτηκε εφόσον ολοκληρώθηκε ο αριθμός των εργαζομένων και ξέρουμε, δηλαδή, για τι πράγμα μιλάμε, να κάνουμε έναν διαγωνισμό κατεπείγον, ώστε να μπορέσουμε να προμηθευτούνε και αυτοί οι εργαζόμενοι τα Μ.Α.Π.. Δεν ήταν, δηλαδή, κάτι που δεν θέλαμε ή ότι αμελούσαμε, ήτανε γιατί δεν μπορούσαν να γίνουν δύο διαγωνισμοί ταυτόχρονα. Το ίδιο ισχύει και για το γάλα, που σημαίνει ότι θα γίνει ένας διαγωνισμός κατεπείγον και θα προμηθευτούμε αυτά που πρέπει να προμηθευτούμε και  οι εργαζόμενοι, αυτοί που απαιτείται να παίρνουνε Μ.Α.Π. . Αλλά από ό,τι γνωρίζω μόνο τα παπούτσια δεν έχουν δοθεί. Τα υπόλοιπα πράγματα η Υπηρεσία τους τα έχει παραχωρήσει. Έτσι δεν είναι Αντιδήμαρχε;», ενώ στο τελευταίο  ερώτημα του κ. Γκότση απάντησε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, κ. Χρήστος Κανλής, λέγοντας επιγραμματικά: «Γιλέκο, μάσκα και καπέλο.», για να συνεχίσει ο κ. Δήμαρχος, λέγοντας πως: «Τέλος πάντων, βρισκόμαστε στο να ξεκινήσει ο διαγωνισμός αυτός. Αυτά είναι που έχουνε σχέση με τα Μ.Α.Π. . Δεν μπορούσε κατά τη γνώμη μου να γίνει πιο νωρίς, γιατί δεν ξέραμε πόσες θέσεις θα καλυπτόντουσαν από εργαζόμενους, και, δεύτερον, θα απαιτούσε και η Επίτροπος, εφόσον συμφώνησε ότι να γίνει ένας διαγωνισμός κατεπείγον, ήθελε και τον συγκεκριμένο αριθμό και σε τι ειδικότητα είναι ο καθένας.».

 

Ακόμη, ο κ. Γκότσης είπε πως: «Τώρα, για τα ατυχήματα που γίνανε στον χώρο εργασίας, π.χ. για το τσίμπημα του κουνουπιού: Δεν έχει σχέση με τα Μ.Α.Π., δηλαδή τον τσίμπησε στο χέρι από ό,τι ξέρω. Και δεν μπορεί να προληφθεί για τον συγκεκριμένο χώρο τουλάχιστον. Δεν ήταν ένας χώρος μια αυλή, ένα κενό σπίτι, που θα μπορούσε (δεν το έχουμε κάνει, σωστό είναι, όμως, αυτό) να πηγαίνει η Υπηρεσία δυο-τρεις μέρες πιο μπροστά να απολυμαίνει τον χώρο, να τον ραντίζει, ώστε να πηγαίνει ο εργαζόμενος μετά να καθαρίζει. Ήταν ένα σπίτι, που ζει ένας δημότης μας προβληματικός. Γίνεται ολόκληρη εκστρατεία για να καθαριστεί το σπίτι. Είναι η Τρίτη φορά νομίζω. Εγώ θυμάμαι τις πρώτες φορές υπήρχε Αστυνομία, Εισαγγελέας κ.τ.λ. . Δεν έχεις τη δυνατότητα να τον κρατήσουμε μακριά για να μπορέσουν να μπούνε οι δικοί μας εργαζόμενοι να καθαρίσουν ό,τι μπορέσουν να καθαρίσουνε. Δεν υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Παρόλο που σας λέω ειλικρινά, μέχρι τώρα τουλάχιστον, δεν ξέρω αν σε τέτοιες προσπάθειες που κάνει ο Δήμος να καθαρίσει οικόπεδα ή εγκαταλελειμμένα σπίτια, τα οποία έχουν εστίες μόλυνσης, προηγείται απολύμανση. Δεν το ξέρω, αλλά για τον συγκεκριμένο χώρο, δεν μπορούσε να γίνει μια επέμβαση δύο-τριών ημερών. Ήταν αδύνατον, γιατί σας λέω ότι την ημέρα που γίνεται αυτό, απομακρύνεται ο συγκεκριμένος δημότης, για να μπορέσουνε τα συνεργεία κ.τ.λ. για να δουλέψουνε. Το άλλο, με το στραμπούληγμα του ποδιού, δεν ξέρω πιθανά άμα είχε το σωστό παπούτσι να μη γινόταν, όταν γλίστρησε εκεί στην κατηφοριά. Τέλος πάντων, δεν νομίζω ότι είναι έτσι αυτό αποτέλεσμα του ότι δεν είχανε τα Μ.Α.Π. . Βέβαια, είμαστε υποχρεωμένοι, και το δεχόμαστε και πρέπει, να υπάρχουνε Μ.Α.Π. για όλους τους εργαζόμενους. Εκεί δεν έχουμε αντίρρηση. Έτσι; Αλλά σας εξήγησα ποια είναι η διαδικασία και δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά.», ενώ για το ζήτημα του εμβολιασμού των εργαζομένων είπε πως: «Τώρα, όσον αφορά τα εμβόλια: Εμείς στον προϋπολογισμό μας έχουμε γράψει ένα ποσό για τα εμβόλια. Το ζήτημα είναι το εξής: Ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα στην αγορά να γίνει μαζική προμήθεια εμβολίων. Ειδικά για το εμβόλιο, που έχει σχέση με την ηπατίτιδα κ.τ.λ., δεν το βρίσκει κανείς για ξέρω ‘γω πόσα άτομα θα χρειαστούνε να κάνουνε εμβόλιο. Η πρόταση, λοιπόν, η δική μας ήτανε να γράψει ο Γιατρός Εργασίας τα εμβόλια και να πηγαίνουνε (δεν έχει συμμετοχή ο εργαζόμενος στα εμβόλια) οι εργαζόμενοι να τα προμηθεύονται από όπου μπορεί ο καθένας και να γίνονται τα εμβόλια. Αυτή ήταν η πρόταση η δική μας. Παλιότερα, θυμάμαι, που είχε γίνει κουβέντα κ.τ.λ. για εξετάσεις, πάλι για τον εμβολιασμό που είχε γίνει τις προηγούμενες φορές, υπήρχε μια μερίδα του Σωματείου συνολικά, δεν θυμάμαι τώρα, ότι «γιατί να μην πληρώσει ο Δήμος και να πληρώνουν τα ασφαλιστικά ταμεία.». Εγώ νομίζω ότι από τον ίδιο κορβανά βγαίνουνε τα χρήματα. Εμείς έχουμε δεσμεύσει χρήματα στον προϋπολογισμό. Από ό,τι έχουμε συζητήσει με φαρμακοποιούς, δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνει μια μαζική προμήθεια εμβολίων. Αυτή τη στιγμή οι φαρμακοποιοί παραγγέλνουν ένα ή δύο εμβόλια. Δεν μπορούμε να προμηθευτούμε από εταιρεία, την εταιρεία, δηλαδή, που τα αντιπροσωπεύει. Επομένως, καταλήξαμε σε αυτή τη λύση που σας είπα. Είπε ο Γιατρός ότι «εγώ δεν μπορώ να τα γράψω όλα». Θεωρούμε ότι μπορεί αυτό να γίνει, γιατί είναι Γιατρός Εργασίας και θα τα γράψει για τον Δήμο της Νέας Ιωνίας. Ρωτήσαμε και είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, και νομίζω ότι είναι μια λύση, η οποία βοηθάει στο να προμηθευτούμε τα εμβόλια και να τελειώσει αυτό το ζήτημα των εμβολίων.».

 

Ακολούθως, έλαβε τον λόγο ο κ. Κανλής, λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Η Υπηρεσία είχε πάρει την εντολή -πέρσι τέτοια εποχή- και είχαμε προγραμματίσει, είχαμε βάλει στον νέο προϋπολογισμό του ’17, τα χρήματα που απαιτούνται για τον εμβολιασμό όλων των εργαζόμενων στις θέσεις Περιβάλλοντος για τέτανο κ.τ.λ., άσχετα αν στην πορεία δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία λόγω των δυσκολιών στην προμήθεια των εμβολίων. Ο Γιατρός Εργασίας μας είπε πραγματικά, όταν ήρθαμε σε επαφή μαζί του, ότι κι αυτός σαν γιατρός έχει δυσκολία, έχει ένα πλαφόν στη συνταγογράφηση, το οποίο θα ξεπεραστεί όμως και θεωρώ πως το πρόβλημα αυτό θα το λύσουμε αργά ή γρήγορα. Όσον αφορά τα Μ.Α.Π.. Δεν μπορούν να γίνουν ταυτόχρονα δύο διαδικασίες στην ίδια χρονική περίοδο. Δηλαδή, δεν μπορεί στο ’17 να τρέχουν οι διαγωνισμοί και για το ’16 και για το ’17. Δεν γίνεται. Είμαστε υποχρεωμένοι από τον «Καλλικράτη» να ολοκληρωθεί τελείως ένας διαγωνισμός, να πούμε ότι έχει λήξει ο διαγωνισμός, για να πάμε στον επόμενο. Αυτό είναι δεδομένο.», προσθέτοντας πως: «Και τώρα για τους εργαζόμενους: Οι εργαζόμενοι προφανώς δεν έχουν πάρει τα παπούτσια τους, αλλά προφανώς κάθε μέρα προμηθεύονται με γάντια, με το γιλεκάκι τους και τις μάσκες όπου χρειάζεται. Για το δύσκολο εγχείρημα του καθαρισμού της αυλής (νομίζω ότι ήταν πάνω από πέντε φορτηγά σαβούρα), εκεί, εγώ μίλησα με τον ίδιο τον παθόντα, το θέμα είναι ότι η μολυσμένη σκνίπα ήτανε, κατοικούσε σε ένα έλος εξωτερικά στην αυλή, η προϊσταμένη, η κ. Γεωργακοπούλου, είχε αντίρρηση στο να καθαριστεί το συγκεκριμένο σημείο, όπως επίσης και οι εργαζόμενοι, αλλά οι επιβλέποντες του Υγειονομικού θεώρησαν σκόπιμο να καθαρίσουν και αυτό το σημείο. Με την επέμβαση σε εκείνο το σημείο έγινε και ο συγκεκριμένος τραυματισμός. Δεν υπήρχε κάποια πίεση από την Υπηρεσία ή κάτι αντίστοιχο, που να πρέπει να σχολιαστεί. Τώρα, το αν τσιμπήθηκε από ένα κουνούπι, το οποίο μπορούσε να αποφέρει κάποια συγκεκριμένη ιστορία, αυτό, εντάξει, δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Αλλά ήταν ένα πολύ ιδιαίτερο συμβάν.

 

Τσουκαλάς: Εμείς θα επανέλθουμε με το ζήτημα αυτό. Δεν μας ικανοποιούν καθόλου οι απαντήσεις. Και έπρεπε να φροντίσετε έγκαιρα, να βρείτε τους τρόπους, για να πάρουνε και τα Μ.Α.Π., να κάνουν και τα εμβόλια και ό,τι άλλο χρειάζεται για να διασφαλιστεί η υγεία των εργαζόμενων.».

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ & ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

Η Συνεδρίαση συνεχίστηκε με τη διαδικασία υποβολής των υπόλοιπων ερωτήσεων, με επόμενο ερωτώντα τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Δημιουργία Αλληλεγγύη», κ. Παναγιώτη Μανούρη, να ρωτά: «Η πρώτη ερώτηση αφορά την κατάσταση του χώρου πρασίνου ανάμεσα στην Αθανασίου Διάκου και την Εθνικής Αντιστάσεως. Υπάρχει μια αλληλογραφία με τους δημότες της περιοχής και τον Αντιδήμαρχο. Θεωρούμε ότι πρέπει να αποκατασταθεί. Υπάρχουν, αδικαιολόγητα πολλές φορές, και σκουπίδια πάρα πολλά, και η κατάσταση του χώρου δημιουργεί προβλήματα όχι μόνο στο να περάσουν απέναντι ή μέσα από το δρομάκι οι κάτοικοι, αλλά δημιουργείται και πρόβλημα, μέχρι πρότινος υπήρχαν εκεί και στρώματα.», στη συνέχεια αναφέρθηκε σε περισσότερες λεπτομέρειες για τη σημερινή κατάσταση του συγκεκριμένου χώρου, τονίζοντας πως: «Γενικά, αυτό το κομμάτι είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση.», ενώ συνεχίζοντας ο κ. Μανούρης αναφέρθηκε στις ώρες που συνήθως διεξάγονται οι συνεδριάσεις της Οικονομικής Επιτροπής, οι οποίες κατά τη γνώμη του «είναι ακατάλληλες», ζητώντας, παράλληλα: «Κάποια στιγμή να μας δοθεί μια εξήγηση, για να γίνω σαφής: Δεν βάζουμε ένα ερώτημα αφηρημένα. Την επόμενη φορά θα θέλαμε μια συγκεκριμένη απάντηση, τεκμηριωμένη.».

Ακόμη, ο κ. Μανούρης ρώτησε μεταξύ άλλων: «Γιατί ακυρώθηκε το αίτημα για τη μετεγκατάσταση της Κοινωνικής Υπηρεσίας, όπου αναφέρονται πάρα πολλά «επειδή»; Το καθένα από αυτά, ειδικά τα τελευταία 7-8, δείχνουν ότι όλα έγιναν στο πόδι. Θα θέλαμε μία εξήγηση και σε αυτό. Δεν είναι δυνατόν να πήγε ποτέ ένα έγγραφο προς την «Αποκεντρωμένη» και να έχει 14 «επειδή» μέσα, την ώρα που απορρίπτεται. Προφανώς κάτι φταίει.».

 

Απαντώντας στο πρώτο ερώτημα του κ. Μανούρη, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Κανλής είπε μεταξύ άλλων πως: «Στο κομμάτι αυτό έχουμε κανονίσει να κάνουμε αύριο μια επίσκεψη για να δούμε τι ακριβώς είναι αυτό, που αιτείται ο δημότης. Ειδικά σε αυτό το κομμάτι είχε πολλή δουλειά. Δηλαδή, είχε αποψίλωση, είχε κούρεμα, είναι μεγάλο κομμάτι.», προσθέτοντας πως: «Θα δούμε μαζί με την υπηρεσία Πρασίνου τι υπόλοιπο έχει μείνει για να βελτιωθεί.» κι ακόμη απάντησε αναλυτικότερα σε κάθε μία ξεχωριστά από τις λεπτομέρειες που ανέφερε προηγούμενα ο κ. Μανούρης.

Επίσης, απαντώντας στο ερώτημα του κ. Μανούρη, σχετικά με την απόρριψη του αιτήματος για τη μετεγκατάσταση της Κοινωνικής Υπηρεσίας, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, κ. Σάββας Χατζηκωνσταντίνου, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Η εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής, από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, έγινε βάση μιας πίστωσης, που είχαμε από το Κ.Α.Π.Η. της Ελευθερούπολης, με τον παλιό νόμο. Ο ν. 4412 έχει αλλάξει τη διαδικασία αυτή, οπότε έγινε αυτό το λάθος και μας το επισήμανε η «Αποκεντρωμένη.».

 

Αμέσως μετά, η επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Δύναμη προοπτικής», κ. Δέσποινα Θωμαΐδου, ρώτησε: «Αν έχει ξεκινήσει η εργολαβία ασφαλτοστρώσεων ή προτίθεστε να ξεκινήσετε τώρα, να μας ενημερώσετε. Και αν έχει έρθει κάποιο έγγραφο σχετικά με την Υπηρεσία της Πολεοδομίας, αν θα φύγουν από τους Δήμους. Έχει έρθει κάποια εγκύκλιος από το υπουργείο;», και επιπλέον έθεσε τα ερωτήματα: «Αν η Υπηρεσία Καθαριότητας για του Βεΐκου έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα πυροπροστασίας για την περίοδο αυτή, και αν η υπηρεσία καθαριότητας έχει το απαιτούμενο προσωπικό, για τη διασφάλιση της αποκομιδής των σκουπιδιών αυτού του μήνα, για να μην έχουμε επανάληψη των περσινών καταστάσεων, που δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του Δήμου μας.».

 

Απαντώντας στο πρώτο ερώτημα της κ. Θωμαΐδου, ο κ. Χατζηκωνσταντίνου είπε μεταξύ άλλων πως: «Η συγκεκριμένη εργολαβία δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Έχουμε ζητήσει από τον μελλοντικό ανάδοχο να φέρει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ώστε να τα στείλουμε προς έλεγχο στην «Αποκεντρωμένη.».», ενώ για το ίδιο ερώτημα ο κ. Γκότσης απάντησε, λέγοντας μεταξύ άλλων, πως: «Έχει γίνει η Δημοπρασία, με μια πολύ μεγάλη έκπτωση, 75%. Και δεν είναι παράξενο, γιατί και η επόμενη προσφορά ξεκινάει από 60 τόσο τα εκατό.». Επίσης, ο κ. Γκότσης, απαντώντας και στο επόμενο ερώτημα της κ. Θωμαΐδου, είπε μεταξύ άλλων πως: «Σχετικά με την Πολεοδομία, έχει ξεκινήσει ένας προβληματισμός σοβαρός, γιατί μερικοί Δήμοι στο λεκανοπέδιο της Αττικής έχουν φορτωθεί με τα προβλήματα κι άλλων Δήμων. Δεν υπάρχει κάτι αυτή τη στιγμή. Μια πρόταση είναι να ξαναγυρίσει στις Περιφέρειες, πράγμα που δεν φαίνεται πιθανό. Γίνεται κουβέντα να υπάρξει προγραμματική σύμβαση του Δήμου που φιλοξενεί, που έχει την ευθύνη της Πολεοδομίας και για τους άλλους, ώστε να καλύπτουν αυτοί κάποια έξοδα, είτε σε υπαλλήλους είτε σε κάτι άλλο. Είναι ένα ζήτημα που δεν φαίνεται να καταλήγουμε κάπου. Είναι ακόμα σε όχι επίσημη διαβούλευση.».

 

Επίσης, ο κ. Κανλής, απαντώντας στο τελευταίο ερώτημα της κ. Θωμαΐδου, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Αυτό που έγινε πέρσι, να μαζεύονται τα σκουπίδια μέρα παρά μέρα, δεν θα ισχύει φέτος, με τους συμβασιούχους που έχουμε. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Είμαστε καλυμμένοι για όλον τον μήνα.».

 

Κατόπιν, τον λόγο έλαβε ο δημοτικός σύμβουλος («Ελπίδα για τη Νέα Ιωνία-Π.Α.Κ.»), κ. Αριστείδης Χατζησαββίδης, λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Έξω, πριν ξεκινήσει το Δ.Σ., ο κ. Μαγκαναδέλλης(εκδότης ΙΟΝΙΑΝΕΤ) είπε πως υπάρχουν καταγγελίες από πολίτες ότι εμφανίστηκαν φαινόμενα πορνείας στη Λεωφόρο Ηρακλείου, σε εμάς, στη Νέα Ιωνία. Αν το ξέρει ο Δήμαρχος κι αν δεν το ξέρει να δει το θέμα και να φροντίσει για τις ανάλογες ενέργειες. Το Δ.Σ. δεν μπορεί να κάνει τίποτα, όμως ο ίδιος μπορεί να επικοινωνήσει με τους αρμόδιους φορείς.». Επίσης, ο κ. Χατζησαββίδης ανέφερε πως: «Πριν λίγες μέρες, την περασμένη βδομάδα, παρακολούθησα στην τηλεόραση της Βουλής ένα νομοσχέδιο που αφορούσε την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Ο Δήμος ο δικός μας έκανε κάποιες παρεμβάσεις και προτάσεις επάνω σε αυτό το ζήτημα;».

 

Απαντώντας στο τελευταίο ερώτημα του κ. Χατζησαββίδη, ο κ. Γκότσης είπε μεταξύ άλλων πως: «Συνάδελφε, αυτό είναι ένα νομοσχέδιο που συζητιόταν δύο χρόνια. Ξεκίνησε επί υπουργίας Βούτση, μεγάλωσε σε άρθρα επί υπουργίας Κουρουμπλή, και ξανά μαζεύτηκε επί υπουργίας Σκουρλέτη, που ψηφίστηκε. Έχουμε κάνει συνεδρίαση και έχουμε κουβεντιάσει, ή αν όχι συνεδρίαση κάναμε μία συζήτηση και το έχουμε κουβεντιάσει όταν ήταν υπουργός ο Κουρουμπλής. Και στείλαμε προτάσεις. Και σαν Π.Ε.Δ.Α. έχει κουβεντιαστεί.».

 

Στη συνέχεια, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Κουλούρης ρώτησε για ακόμη μία φορά σχετικά με το ζήτημα της Πλατείας Πάρσης, λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Μας έχετε ενημερώσει ότι απέβη άκαρπος και πάλι ο διαγωνισμός που είχε κάνει η Δημοτική Αρχή. Τι μέλει γενέσθαι στο ζήτημα αυτό;», ενώ αναφέρθηκε και στη σημερινή κατάσταση, που επικρατεί εκεί, λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Ο χώρος παραμένει απερίφρακτος». Επίσης, ο κ. Κουλούρης, επίσης, για ακόμη μία φορά, ζήτησε να ενημερωθεί το Σώμα σχετικά με τις όποιες εξελίξεις

υπάρχουν στο ζήτημα των Σχολικών Επιτροπών.

 

Απαντώντας στα ερωτήματα του κ. Κουλούρη, ο κ. Γκότσης απάντησε για το ζήτημα των εξελίξεων για την κατάχρηση χρηματικού ποσού από το ταμείο της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Θα ολοκληρωθεί σύντομα η διαδικασία του ελέγχου και θα σας τα δώσουμε τα στοιχεία. Δώσαμε και στον συνάδελφο τον κ. Τσοπανίδη, που ζήτησε ένα χαρτί από τον Επιθεωρητή κ.τ.λ..», ενώ για την Πλατεία Πάρσης επισήμανε πως: «Ο χώρος είναι περιφραγμένος.». Ακόμη, στην παρατήρηση του κ. Κουλούρη πως: «Μιλάμε για όλη την Πλατεία», ο κ. Γκότσης απάντησε πως: «Όλη την Πλατεία δεν μπορούμε να την περιφράξουμε.». Επίσης, στη διευκρίνιση του κ. Κουλούρη πως: «Δεν είπα να την περιφράξουμε. Είναι θεοσκότεινα, αυτό είπα. Μην παρεξηγηθούμε…», ο κ. Γκότσης συνέχισε, απαντώντας πως: «Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι που είναι σκοτεινά. Είναι κάτι σημαντικές βλάβες που έχει το δίκτυο. Θα το διορθώσουμε.». Μάλιστα, στο σημείο αυτό ο κ. Χατζηκωνσταντίνου, πρόσθεσε πως: «Γιατί έχουν κλαπεί και τα καλώδια. Θα πρέπει να αγοραστούν και να τοποθετηθούν ξανά.», κι αμέσως μετά συνέχισε ο κ. Γκότσης, λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Έγινε άγονος και ο δεύτερος διαγωνισμός και προσανατολιζόμαστε να δούμε πώς θα αξιοποιήσουμε το κτήριο. Θέλει μια σοβαρή παρέμβαση, που μεταφράζεται σε οικονομικά κονδύλια. Στον φετινό προϋπολογισμό δεν μπορούσαμε να το κάνουμε. Του χρόνου θα μπορέσουμε και αυτό φαντάζομαι είναι εντάξει. Περιμένουμε από την Υπηρεσία να μας πει περίπου μια τάξη μεγέθους για να το βάλουμε σε μια σοβαρή δουλειά.». Επιπλέον, ο κ. Γκότσης ανέφερε πως: «Και κάτι με τα φώτα, όχι μόνο σε Πλατείες, αλλά, γενικά, και στους δρόμους, αντιμετωπίζουμε μεγάλο πρόβλημα με τις κλοπές. Προχθές μας κλέψανε το κεντρικό καλώδιο, που πηγαίνει από τη Δερμιδεσίου στο σχολείο που είναι ο συνάδελφος ο Καναβός. 80 μέτρα καλώδιο. Στο Άλσος της Αλσούπολης μας έχουνε κλέψει δυο φορές καλώδια. Είναι δύσκολο να μπορέσουμε να προστατέψουμε αυτά τα πράγματα.».

 

Κατόπιν, ο δημοτικός σύμβουλος («Δημιουργία Αλληλεγγύη»), κ. Γιάννης Λαζαρίδης, ρώτησε : «Αν έχουν παραληφθεί επίσημα οι κερκίδες(στο δημ. στάδιο) κι αν δεν έχουν παραδοθεί ποιος είναι ο λόγος που δεν έχει γίνει;», λαμβάνοντας την απάντηση του κ. Γκότση πως: «Την περασμένη Πέμπτη έγινε η παραλαβή. Τον Σεπτέμβρη θα κάνουμε επίσημη παρουσίαση.».

 

Επίσης, ερώτημα σχετικά με τις εργολαβίες που συμπεριλαμβάνουν και εργασίες στις παιδικές χαρές έθεσε ο δημοτικός σύμβουλος («Δημιουργία Αλληλεγγύη») κ. Βασίλης Χριστοδούλου, επισημαίνοντας «τις παρατάσεις που έχουν ξεπεράσει και τον ενάμισι χρόνο», αναρωτήθηκε μεταξύ άλλων: «Γιατί αργήσαμε τόσο πολύ;» και ακόμη ζήτησε να πληροφορηθεί τι γίνεται στο ζήτημα της τοποθέτησης των νέων οργάνων στις παιδικές χαρές.

 

Απαντώντας στον κ. Χριστοδούλου, ο κ. Χατζηκωνσταντίνου είπε μεταξύ άλλων πως: «Περιμένουμε να ολοκληρωθεί η εργολαβία, που είναι της Κοινοπραξίας. Όσον αφορά τα όργανα των παιδικών χαρών, έχει πάρει τον δρόμο του. Ήδη αυτές τις μέρες βρίσκεται στις προμήθειες. Υπάρχει μεγάλος όγκος εργασιών στη συγκεκριμένη υπηρεσία. Περιμένουμε να ολοκληρωθεί.».

 

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Η 17η Τακτική Συνεδρίαση του Δ.Σ. του Δήμου Ν. Ιωνίας συνεχίστηκε με τη συζήτηση του εκτός ημερήσιας διάταξης θέματος, που αφορούσε στην «Έγκριση δημοσίευσης ηλεκτρονικής φανερής δημοπρασίας για τη μίσθωση ακινήτου για τις ανάγκες μεταστέγασης της Υπηρεσίας Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Ν. Ιωνίας.», με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, κ. Σάββα Χατζηκωνσταντίνου να αναφέρετε στις λεπτομέρειες της εισήγησης, ενώ από την πλευρά του ο κ. Γκότσης διευκρίνισε πως: «Το φέρνουμε σαν έκτακτο, γιατί το επόμενο συμβούλιο θα είναι στο τέλος του μήνα, δηλαδή θα έχουμε έναν μήνα καθυστέρηση.».

Στη συνέχεια, τέθηκαν ορισμένα σχετικά ερωτήματα, μεταξύ των οποίων και του κ. Μανούρη, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Ερώτηση, που έχει σχέση με εκείνο που ρωτήσαμε. Σε αυτούς τους διαγωνισμούς, που όλοι συσσωρεύονται μέσα στον Αύγουστο, έχετε μελετήσει για τα χρονικά διαστήματα που γίνεται; Στην προκειμένη περίπτωση έχει εμφανιστεί ένας «τάδε» (αναφέρει το επώνυμο). Εμείς, την άλλη φορά, είχαμε μια επιφύλαξη, γιατί ο κ. Δήμαρχος, μπροστά στο μικρόφωνο, ανέλυσε τη στρατηγική του να μεταφέρουν την Κοινωνική Υπηρεσία, γιατί έτσι, με αυτόν τον τρόπο, θα υπάρξει και μια άλλη δυνατότητα. Εμείς θεωρούμε ότι αυτό είναι εντελώς λάθος που ειπώθηκε, και κακώς κάνετε και το λέτε. Γι’ αυτόν τον λόγο θα ψηφίσουμε λευκό και όχι για την ουσιαστική ανάγκη που υπάρχει, διότι δεν είμαστε σίγουροι για το αν αυτό που ψάχνετε να βρείτε, ψάχνετε να το βρείτε πόσο θα είναι, ώστε να μείνει αρκετός χώρος για να κάνετε ουσιαστικά δια της πλαγίας οδού τη μεταφορά κάποιων συλλόγων. Δεν γίνονται έτσι αυτά. Όταν ο νόμος σου απαγορεύει να δώσεις χρήματα για να πάρεις, κι εσύ τι κάνεις, φέρνεις ένα θέμα, δεν ξέρω, μπορεί και να υπάρχει ανάγκη, αλλά να υπάρχει ανάγκη για 25 τετραγωνικά, αν εσύ το κάνεις 75 τετραγωνικά, για να πας όλη την Κοινωνική Υπηρεσία ή το 70% και να αφήσεις το απαραίτητο, ουσιαστικά τι κάνεις; Το λέω και στο μικρόφωνο: Εδώ υπάρχει δόλος. Εμείς ψηφίζουμε λευκό και σε όλη τη διαδικασία.».

 

Απαντώντας, η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πρόνοιας, κ. Φιλίππα Αθυμαρίτου, ανέφερε πως: «Κατ’ αρχήν, ο διαγωνισμός δεν έγινε Αύγουστο, έγινε Μάιο. Δεύτερον, δεν ξέρω για συλλόγους και για οτιδήποτε. Εγώ μιλάω αυτή τη στιγμή για την ανάγκη της μεταστέγασης της Κοινωνικής Υπηρεσίας. Ολόκληρη η Κοινωνική Υπηρεσία έχει έλλειψη χώρου, γιατί αυτή τη στιγμή έχουν προστεθεί και άλλες δράσεις και δομές στον χώρο. Έχουμε το Κ.Ε.Α. και έρχονται και τα Κέντρα Κοινότητας. Δεν είναι εύκολο να λειτουργήσει εκεί. Έχουμε προσωπικό και μας χρειάζεται μεγαλύτερος χώρος.».

 

Επίσης, στο ερώτημα του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου, κ. Γιάννη Κολμανιώτη: «Δεν κατάλαβα. Θέλω να μου πείτε το εξής: Έχει γίνει διαγωνισμός, δηλαδή, και έχει εγκριθεί αυτός στον οποίο θα γίνει η ανάθεση;», η κ. Αθυμαρίτου απάντησε πως: «Έγινε διαγωνισμός, εμφανίστηκε ένας και ακολουθήθηκε όλη η διαδικασία. Εστάλη στην «Αποκεντρωμένη» και μας ζητούν κάποια άλλα, να επαναληφθεί δηλαδή.», ενώ στο ερώτημα του κ. Κολμανιώτη: «Ποιος ήταν αυτός ο ένας; Μπορείτε να μου πείτε;», απάντησε η κ. Αθυμαρίτου λέγοντας το όνομα. Επίσης, στο επόμενο ερώτημα του κ. Κολμανιώτη, αν: «Αυτός είναι συνεργάτης του Δήμου;», ο κ. Γκότσης απάντησε πως: «Ναι, είναι συνεργάτης. Δηλαδή, μας έχει βοηθήσει ένα διάστημα με κάτι δουλειές.», ενώ συνεχίζοντας ανέφερε πως: «Κοιτάξτε συνάδελφοι, είναι τυπική διαδικασία. Είχαμε κάνει τον διαγωνισμό, έκανε κάποιες παρατηρήσεις η Περιφέρεια, και είπαμε εμείς να τον επαναλάβουμε. Και το φέραμε έκτακτα σήμερα, γιατί θα ξανακάνουμε συμβούλιο, από ό,τι λέει ο Πρόεδρος, αρχές του Σεπτέμβρη ή τέλος πάντων τελευταίες μέρες του Αυγούστου. Ο ένας χώρος προορίζεται για Κ.Α.Π. κ.τ.λ. και θα πρέπει να τον ετοιμάσουμε για να μπορέσουμε να μπούμε στο πρόγραμμα κ.τ.λ. . Έχουμε υποσχεθεί σαν Δήμος και κάποιους χώρους για τους συλλόγους, που μας ζητήσανε. Είναι το Κέντρο Κοινότητας, που θα πρέπει να λειτουργήσει, γιατί έχουμε ενταχθεί και θα γίνουν προσλήψεις. Δηλαδή, είναι βιαστικό αυτό το πράγμα και γι’ αυτό το φέραμε τώρα. Δηλαδή, έχουμε δηλώσει συμμετοχή, μας έχουν εγκρίνει τα Κέντρα Κοινότητας, και στην ουσία δεν έχουμε χώρο να λειτουργήσει.».

 

Κατόπιν, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Κουλούρης, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Το κτήριο που βρίσκεται στην Πλατεία Πάρσης και ο περιβάλλοντας χώρος, αν είχε κινηθεί ανάλογα η Δημοτική Αρχή τα τελευταία δύο χρόνια που προτείνεται στο Δ.Σ., θα μπορούσε να λειτουργεί ως το «Σπίτι των Συλλόγων», μιας και άκουσα από τον Δήμαρχο να λέει για συλλόγους. Φυσικά, μόνο φυσιολογική δεν μου φαίνεται εμένα αυτή η διαδικασία, εννοείται ότι δεν μπορώ να ψηφίσω κάτι τέτοιο. Και μόνο για το ότι είναι ο άνθρωπος αυτός συνεργάτης του Δήμου και είναι ο μοναδικός.».

Στο σημείο αυτό, αφού ο Πρόεδρος του Δ.Σ., κ. Αναμουρλόγλου επισήμανε πως: «Μετά από τις τρεις λευκές ψήφους από την παράταξη του κ. Μανούρη και την αρνητική του κ. Κουλούρη, το θέμα δεν μπορεί να περάσει, γιατί είναι εκτός ημερησίας διάταξης, οπότε για να υπερψηφιστεί θέλει τουλάχιστον 21 και είμαστε 23, οπότε πρέπει να το αποσύρουμε.», ο Δήμαρχος Ν. Ιωνίας, κ. Ηρακλής Γκότσης είπε χαρακτηριστικά πως: «Αποσύρουμε το θέμα.».

 

ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

Στη συνέχεια, συζητήθηκαν τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης, ανάμεσα στα οποία εγκρίθηκε η «Β΄ Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος Εκτελεστέων Έργων έτους 2017», με 13 ψήφους υπέρ, 4 κατά (Τσουκαλάς, Χαμαλίδης, Κουλούρης, Κολμανιώτης) και 5 λευκές ψήφους (Μανούρης, Λαζαρίδης, Χριστοδούλου, Θωμαΐδου, Γεωργιάδου), επί 22 παρόντων δημοτικών συμβούλων.

 

Επίσης, εγκρίθηκαν από το Δ.Σ. του Δήμου Ν. Ιωνίας: η «3η Αναμόρφωση του Δημοτικού Προϋπολογισμού έτους 2017», με 13 ψήφους υπέρ, 3 κατά (Τσουκαλάς, Χαμαλίδης, Κολμανιώτης) και 5 λευκές ψήφοι (Μανούρης, Λαζαρίδης, Χριστοδούλου, Θωμαΐδου, Γεωργιάδου) επί 21 παρόντων∙ η «Αναμόρφωση Πίνακα Στοχοθεσίας Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης οικονομικού έτους 2017» με 13 ψήφους υπέρ, 3 κατά (Τσουκαλάς, Χαμαλίδης, Κολμανιώτης) και 5 λευκές (Μανούρης, Λαζαρίδης, Χριστοδούλου, Θωμαΐδου, Γεωργιάδου) επί 21 παρόντων∙ η «Τριμηνιαία Έκθεση Αποτελεσμάτων Εκτέλεσης Προϋπολογισμού Εσόδων-Δαπανών 2ου Τριμήνου έτους 2017» με 12 ψήφους υπέρ, 3 κατά (Τσουκαλάς, Χαμαλίδης, Κολμανιώτης) και 5 λευκές (Μανούρης, Λαζαρίδης, Χριστοδούλου, Θωμαΐδου, Γεωργιάδου) επί 20 παρόντων, ενώ ομόφωνα υπερψηφίστηκε η «Έγκριση του 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών του έργου: «Καθαρισμός φρεατίων υδροσυλλογής ομβρίων και κατασκευή συνδέσεων αποχέτευσης ακινήτων έτους 2016».», όπως ομόφωνη υπήρξε και η «Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα έργου και 1ου ΠΚΝΤΜ του έργου: «Ανακατασκευή-επισκευή πεζοδρομίων».».

 

Επίσης, με 18 ψήφους υπέρ και 2 κατά (Τσουκαλάς, Χαμαλίδης), επί 20 δημοτικών συμβούλων παρόντων, υπερψηφίστηκε και η «Έγκριση της επικαιροποιημένης μελέτης υπό τον οριστικό τίτλο: «Ανάπλαση Οικοδομικού Τετραγώνου 150 και κατασκευή υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων στον Δήμο Ν. Ιωνίας».».

 

Ακόμη, στη συζήτηση, που διεξήχθη σχετικά με το αίτημα της δημοτικής παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση», αναφορικά με την «παράταση στη στέγαση του Διαπολιτισμικού Σχολείου στο υπάρχον κτήριο», ο κ. Τσουκαλάς, αφού εισηγήθηκε το θέμα, είπε μεταξύ άλλων πως: «Δεν ξέρω αν έχει κάνει κάτι η Δημοτική Αρχή γι’ αυτό το θέμα. Να μας ενημερώσει και να πάρουμε κάποια απόφαση ότι συμφωνούμε, επειδή ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος, να μπορούμε να πάρουμε αυτή την παράταση για να παραμείνουν στο ίδιο κτήριο.».

Τοποθετούμενος για το ζήτημα του «Διαπολιτισμικού», ο κ. Γκότσης είπε μεταξύ άλλων πως: «Έχω αναλάβει να κάνω μια επαφή με τον Δήμαρχο του Ηρακλείου, συζητήσαμε, είχε προηγηθεί μια επίσκεψη δική του με τους διευθυντές των άλλων στεγαζομένων σχολείων. Κατ’ αρχήν ότι το ένα δεν χώραγε το σχολείο, εκεί που είναι τα γραφεία της Διεύθυνσης, και το δεύτερο ήταν ότι δεν θέλανε οι υπόλοιποι Διευθυντές του Σχολικού Συγκροτήματος.». Μάλιστα, στο σημείο αυτό, στην απαίτηση του κ. Τσουκαλά: «Να μας πείτε γιατί δεν θέλουν.», ο κ. Γκότσης είπε μεταξύ άλλων πως: «Δεν χωράνε. Δεν θέλουν. Ήταν αρνητικοί. Δεν θυμάμαι γιατί δεν θέλανε. Αλλά και οι ίδιες οι δασκάλες του «Διαπολιτισμικού» εκτιμούσαν ότι δεν μπορούν να πάνε εκεί, γιατί δεν χωράνε, σε συζήτηση που είχαμε μαζί τους.». Συνεχίζοντας για το ίδιο θέμα, ο κ. Γκότσης ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Έχουμε κάνει κάποιες επαφές και με το Γραφείο του κ. Ζουράρι. Μας είπαν ότι είχαν κάνει συζήτηση με τον Δήμο της Αθήνας. Οι τελευταίες συζητήσεις που κάναμε το βλέπουν λίγο δύσκολο ή τέλος πάντων αυτή η μετακίνηση δεν μπορεί να γίνει μέχρι τον Σεπτέμβριο και να λειτουργήσει το σχολείο κανονικά. Έχουμε εμείς υποβάλει αυτό το αίτημα ότι να βρεθεί ένας τρόπος να παραταθεί η έκθεση καταλληλότητας, ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί το σχολείο και να πάρει μια παράταση η μίσθωση.» κι ολοκλήρωσε λέγοντας πως: «Θα επιδιώξουμε να συνεχίσει στον χώρο που λειτουργούσε, μέχρι να δούμε αν θα υπάρξει κάποια λύση, που θα είναι πιο καλή.».

 

Ακολούθησε η συζήτηση για τα υπόλοιπα θέματα της ημερήσιας διάταξης, ανάμεσα στα οποία εγκρίθηκαν: η «Τριμηνιαία Έκθεση εκτέλεσης του Προϋπολογισμού Εσόδων-Δαπανών 2ου τριμήνου 2017» του ΚΕ.ΒΡΕ.Φ.Ο., η «3η αναμόρφωση του προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2017» και «ο απολογισμός Ταμειακής Διαχείρισης οικονομικού έτους 2016» επίσης του ΚΕ.ΒΡΕ.Φ.Ο., καθώς και η «Τριμηνιαία έκθεση εκτέλεσης του Προϋπολογισμού Εσόδων-δαπανών 2ου τριμήνου 2017» του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ. Ν. Ιωνίας.

 

Απόστολος Σαλονικίδης, Παναγιώτα Σούγια



Καταχωρήθηκε την: 06/08/2017
Newsletter
Θέλω να ενημερώνομαι
Διαγράψτε με
Η Πόλη μας
 
Οι σύλλογοι μας
 
Η ιστορία μας
 
Η Αγορά μας
 
Σας ενδιαφέρουν
 
Κέντ. Ενημ. Καταναλωτών
 
 
Copyright 2001-2006 IQ Επικοινωνίες
Συμβατότητα με τα πρότυπα:  Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!